Sukukokous 2005 Lappeenrannassa

Puhakan sukuseuran sukutapaaminen järjestettiin Lappeenrannassa, Etelä-Karjalassa 13.-14.8.2005.

Sukuseuran kokous pidettiin 14.8.2005 klo 12 alkaen Sokos Hotel Lappeen kokoussalissa.

Kokouksen puheenjohtajana toimi Leena Kaplas Helsingistä ja kokouksen sihteerinä Marja-Liisa Puhakka Kontiolahdesta.

Sukuseuran hallitukseen valittiin:
puheenjohtajaksi Jussi Puhakka Kontiolahdesta ja hallituksen jäseniksi: Helka Lempinen Kontiolahdesta, Jyrki Puhakka Joensuusta, Martti Puhakka Turusta, Raili Puhakka-Mäkinen Joensuusta ja Seppo Puhakka Punkaharjulta.

Sukukokous hyväksyi ehdotuksen Puhakan sukuseura ry:n sukuvaakunaksi. Vaakunan esittelivät Eeva Puhakka ja Helka Lempinen. Vaakunan piirsi Harri Rantanen Eeva Puhakan vaakunaluonnoksen pohjalta.

Täältä näet:

Valokuvia kokouksesta